Dag 8 struisvogels

1 augustus 2017 - Oudtshoorn, Zuid-Afrika

En weer hebben wij een fantastische dag gehad, wel vroeg maar allé. Eerst reden we langs het groene hart van Zuid-Afrika. Vele velden met later tarwe en andere groenten (het is nu winter). Na een prachtige pas, langs een gorge (niets voor Karin), reden wij langs de kleine karoo binnen een heel andere omgeving. Stoffig en dor maar het maakte wel indruk dat weidse oudshoorn. We gaan naar de struisvogel, ofwel de vogelstruis. Lekker struisbiefstuk gegeten, ceintuur gekocht en struis gezien en veren gevoeld en gekocht (plumeau). Veel gelachen want ze waren wel erg dichtbij. Wat een dag, toen naar de kango grotten. Een belevenis prachtig grote zalen waar concerten gegeven worden en de prachtigste stalagtieten en stalagmieten, mooie grotten. En na een Kane dag afgeleverd bij buffelsdrift en met tranen afscheid genomen van Riaan onze humoristische gids en allerleukste, wat een gemis. Lekker gegeten, bobotie, een Zuid-Afrikaans gerecht. En toen de meest stressvolle nacht gehad sinds tijden windkracht 10 (voor ons gevoel) in een tent, welterusten. Het struisvogel ei is gelegd, Marianne

1. Jolanda:
    2 augustus 2017
    Weer veel gezien en meegemaakt, geweldig. Haha oma Marianne in een tent... zie t voor me, hoop dat jullie vanacht beter slapen ;).
    Veel plezier en geniet
  2. Annie:
    3 augustus 2017
    Leuke foto,s en verhalen,geniet ervan