Dag 6 - Stellenbosch

30 juli 2017 - Hermanus, Zuid-Afrika

Vandaag krijg ik de eer om een zo interessant mogelijk verslag te schrijven over onze rustdag in en om het Rusthuiz.

We begonnen de ochtend met een "vroeg" ontbijtje om 9uur. Het programma is compleet anders gelopen dan verwacht vanwege het Facebookbericht van Bianca en Remco. Zo zaten wij een uurtje later in de 22-persoonstaxi onderweg naar Skilpadsvlei. Hier hebben wij ze ontmoet en zijn we daar een hapje gaan eten en drinken. Britt en Jake vermaakten zich prima in de speeltuin en in het ijskoude zwembad samen met Dean.

We wilden graag nog langer blijven, maar er was een dilemma. Of langer blijven, of naar Oom Samie se Winkel in het centrum van Stellenbosch. Uiteindelijk afscheid genomen van Bianca, Remco en Dean, de taxichauffeur wakker gemaakt na een middagslaapje, en op naar Oom Samie.

In de avond zijn we gaan eten in een uitmuntend goed restaurant genaamd Délaire Graffe. Erg goed gegeten en een super goede service. Welterusten en tot morgen!

Chris

1. Renate Blauw:
    30 juli 2017
    Leuk om jullie mooie reisverhalen te lezen en jullie te volgen! Geniet van deze bijzondere reis met z'n allen!!